WHO KNOWS ME BETTER?! Mom vs. Girlfriend ft. Kennedy Cymone, Mama DDG

コメント数

  1. The DDG Family

    The DDG Family5 ヶ月 前

    Is DDG ever gonna ask Kennedy out? Is this click bait??? Is DDG really adopted?? Find out next time on DRAGON BALL Z

  2. Kaia Rose

    Kaia Roseヶ月 前

    where is round two

  3. Gdb Cm glc

    Gdb Cm glc2 ヶ月 前

    Yes kenndy poor

  4. Abk Abk

    Abk Abk3 ヶ月 前

    The DDG Family 🤣🤣👌🏾

  5. boblee swagger

    boblee swagger4 ヶ月 前

    that 😺 good after sex u pillow talk😂😂

  6. H H

    H H4 ヶ月 前

    Coundoris Moore yess he shoulf

  7. natural battles

    natural battles4 日 前

    Was the last question true u were 13😮

  8. rufaro samanga

    rufaro samanga7 日 前

    i gt ur fav designer correct

  9. Winston Lee

    Winston Lee17 日 前

    Dude $300 is so small compare your self with smooth gio he bets on more money

  10. Daniella Biljon

    Daniella Biljon18 日 前

    To all the people who didn't like dis video Don't be jealous yo mama don't even know you SO PLEASE 😈

  11. Patrick and Sharon

    Patrick and Sharon19 日 前

    Find a more tough opponent

  12. Rakky Alexandra

    Rakky Alexandra20 日 前

    The way I guessed a lot of these right and I didn't even know the answers is scary

  13. Shawn Lewis

    Shawn Lewis23 日 前

    I want a Ralph

  14. jakerria steward

    jakerria steward25 日 前

    i love ddg

  15. Riah Monè

    Riah Monèヶ月 前

    “I know this don’t say vanilla” 😂😂😂

  16. Jewel Oliver

    Jewel Oliverヶ月 前

    Hey DDG I love your videos and you lost your virginity I think in 14

  17. King Hayford

    King Hayfordヶ月 前

    COD is the best

  18. Selma Cecilia

    Selma Ceciliaヶ月 前

    Wow nice

  19. Mi'Ka Fagan

    Mi'Ka Faganヶ月 前

    ddg mom look of kennedy bord

  20. 4EverAcheiveMore

    4EverAcheiveMoreヶ月 前

    Bruh Yu Better Get Kennedy Back Wtf!!! Y'all Dope Together!!! These Hoes Ain't Gone Love Yu 💯

  21. Krissy Stuart

    Krissy Stuartヶ月 前

    how did i know it was call of duty?... we only know you for doing other stuff hewa hewa

  22. De'Juan Castro

    De'Juan Castro2 ヶ月 前

    AD: Me: Skip AD: Me: Bruh .. Skip AD: Me: User has left chat.. AD: I always win

  23. Jass dasavage

    Jass dasavage2 ヶ月 前

    Even I knew wat his most popular video was 💯🤣🤣💀

  24. Michelle Gerard

    Michelle Gerard2 ヶ月 前

    Kennedy love you dearly

  25. Prin Tv

    Prin Tv2 ヶ月 前

    Dude so funny. Said apparently you do

  26. Faith

    Faith2 ヶ月 前

    I love the fucking intro so much 🔥🔥

  27. LiL Jeremy

    LiL Jeremy2 ヶ月 前

    It’s been 1 million

  28. Xiomara Ortiz

    Xiomara Ortiz2 ヶ月 前

    I get happy when I they both get a question wrong and I get it right no homo tho.

  29. Bush Girl

    Bush Girl2 ヶ月 前

    This video made me think that I don't know my children, I need to talk to them more and learn about them I"am clueless about them even tho I raise them, why I'am crying right now.

  30. matina nyan

    matina nyan2 ヶ月 前

    The mom tryed to look at ur girlfriend board

  31. C Diaz

    C Diaz3 ヶ月 前

    Her little lazy eye 😘😘

  32. Jalisa Wilhite

    Jalisa Wilhite3 ヶ月 前

    Hi

  33. Jalisa Wilhite

    Jalisa Wilhite3 ヶ月 前

    Nba

  34. Deeondayt

    Deeondayt3 ヶ月 前

    DDG bsn on the answers 😂😂

  35. Joshua Andrew

    Joshua Andrew3 ヶ月 前

    9:01

  36. Ana Jimenez

    Ana Jimenez3 ヶ月 前

    lol in slides im a size 9 and in some shoes im a size 6 or 7 or 8 it depends on the shoe people think i be lying but im not honestly i got big feet got it from my dad

  37. Chaos Draws

    Chaos Draws3 ヶ月 前

    4:29 Expose her

  38. ACofficial

    ACofficial3 ヶ月 前

    14:47 Pacific??

  39. Anthony

    Anthony3 ヶ月 前

    Ddg mom so adorable

  40. sacha Augustin

    sacha Augustin3 ヶ月 前

    DDG 🔥🥰

  41. Sharena Edwards

    Sharena Edwards3 ヶ月 前

    I legit guessed your favorite game and I got it right like a legit said call of duty and I’m like I don’t know his favorite game. But when I found out I was shocked because I got it right and they didn’t. I’m like wowed

  42. Ashley & Christaldo

    Ashley & Christaldo3 ヶ月 前

    You will be successful who ever read this Have a bless day y'all GOD bless you guys. 🙌🙏 👇

  43. SaraZ 2907

    SaraZ 29073 ヶ月 前

    Notice how nice and humble Yasmeen is! Even if she won she still wanted to give her mama all the credit and kept talking about how nobody knows him better than her. DDG did good with her, such a educated and respectful young woman! Hard to find.

  44. Martina Hillery

    Martina Hillery3 ヶ月 前

    I think Kennedy said it first. Your mom deserve to win.. Kinda believe she knew the winner was her

  45. neaomi101 squad

    neaomi101 squad3 ヶ月 前

    U should do Kennedy vs teetee

  46. Cassie Harris

    Cassie Harris3 ヶ月 前

    When is the next round ?

  47. Fortnitegirly Forever

    Fortnitegirly Forever3 ヶ月 前

    He was 13 when he lost his virginity fast forward 8 years b*****s still feeling him

  48. Michelle Armetta

    Michelle Armetta3 ヶ月 前

    Good job Kennedy!! The video got 1.1M views where’s the next round LOL

  49. Alexander Oh

    Alexander Oh3 ヶ月 前

    Theres are millions views Do part 2

  50. rv Brooklyn

    rv Brooklyn3 ヶ月 前

    Who else wait for round 2

  51. Kumba Joof

    Kumba Joof3 ヶ月 前

    The video gets 1.1m already waiting for the oda video

  52. Christopher Penman

    Christopher Penman3 ヶ月 前

    Olive Garden the shit though no cap

  53. Hasrath md

    Hasrath md3 ヶ月 前

    The intro when woowop was in the car saying sh** no cap the word s*** got muted

  54. Hermela Abrham

    Hermela Abrham3 ヶ月 前

    he ethiopian or eritrean man

  55. Malik Evans

    Malik Evans3 ヶ月 前

    Mom try her best

  56. áłmīghtÿ głøbõÿ

    áłmīghtÿ głøbõÿ3 ヶ月 前

    that fool said "Did you loose on purpose?" 🤣🤣🤣🤣🤣

  57. Erika Yokwe

    Erika Yokwe3 ヶ月 前

    did any else hear momma DDG say 'yeah u gotta be PACIFIC' instead of specific 😂

  58. Nades in my Lunchbox

    Nades in my Lunchbox3 ヶ月 前

    kennedy vs von

  59. Shaquana Browning

    Shaquana Browning3 ヶ月 前

    Hi

  60. patricia judkins

    patricia judkins4 ヶ月 前

    You gotta be “pacific” 😂😂

  61. SimplyCyniah

    SimplyCyniah4 ヶ月 前

    DDG: “don’t skip the ads..click the links” *ad plays* Me: *skips ad*

  62. Danny Futbol42

    Danny Futbol424 ヶ月 前

    Nobody: Literally Nobody Absolutely Nobody at all: DDG: 10..9..8..7...

  63. MIA Campbell

    MIA Campbell4 ヶ月 前

    Is it just me or in 4:30 ddg mom was cheating off of Kennedy😂

  64. Samari Tee

    Samari Tee4 ヶ月 前

    Dang ddg u said to not skip the ad but then a ad popped up right ather u said that then I skipped it Bc it was too long😂😂😂😭mb

  65. Eureka Leeper

    Eureka Leeper4 ヶ月 前

    I love your mother and Kennedy together