The Side Of Tana’s VidCon You Didn’t See | Episode 6 | MTV No Filter: Tana Turns 21

コメント数

  1. MTV

    MTVヶ月 前

    Ashly and Imari reveal their #GreatestPartyStoryEver in VEGAS! jpreporter.net/v/%E3%83%93%E3%83%87%E3%82%AA-xjkrPM5a0NU.html

  2. Bad Boys Hub

    Bad Boys Hub2 日 前

    This dude in the blue shirt is a hater

  3. Lyndsey N

    Lyndsey N3 日 前

    who the hell gets a TANA tattoo in their mouth?!!!!!

  4. Krystal Gail

    Krystal Gail4 日 前

    It's literally my dream to smoke a joint with tana

  5. David Parra

    David Parra9 日 前

    You said you love jake more

  6. Michaela Staszak

    Michaela Staszak9 日 前

    tannnaaaa girllll ya weave dont match your hair

  7. Seraphene Arena

    Seraphene Arena10 日 前

    10:44 that looks a lot like Jesschic. Even though it’s not

  8. Grace Victoria White

    Grace Victoria White15 日 前

    OMG the suicidal girl had me in tears . It's real now people, that influences can be a positive role in the web age . She was so sincere . To feel so alone and be told she is worthy of a kind life may seem miniscule but to that girl it was everything , i do however encourage anyone feeling desperate to contact the organisations trained in their field , as it can be a life and death situation if handled without the proper tools and incorrect information ,can end in tragedy. Well done Tana for taking the time to support her fans with appreciation and personal communication . Nothing but love .

  9. Laci Hawkins

    Laci Hawkins19 日 前

    I did cry a little bit when that girl said she messaged her back and saved her life.

  10. K121

    K12122 日 前

    Tana is lowkey petty....

  11. into the mystic

    into the mystic23 日 前

    JP makes me wanna be a lesbian

  12. into the mystic

    into the mystic23 日 前

    4:45 maybe hide the pill bottle when you're being filmed by MTV lol Edit: 5:04 there you go! Good job Tana's assistant 👏🏻

  13. MaPreshisWafflez_x3 VK

    MaPreshisWafflez_x3 VK24 日 前

    1 2 3 beeeeeeeeeeeep

  14. Miss Amie

    Miss Amie25 日 前

    Very first time I saw tana as a celeb snob 😞💔 I was a little disappointed in her attitude the morn of this. I think it showed how she let Jake change her. I'm so glad she realized it and is going back to her solid roots 💞 because I absolutely love her! 💖

  15. Miss Amie

    Miss Amie25 日 前

    Jordan needs more spot light! 😄🙌🌟

  16. Cannanna

    Cannanna25 日 前

    Dear Tana, stop over sleeping....GO TO BED at night. You're an ass. We love you, but seriously, stop forgetting where you came from. It's gross.

  17. Yazmin Uribe

    Yazmin Uribe25 日 前

    U for got to shower for the day

  18. Kyla Mcinerney

    Kyla Mcinerney28 日 前

    Jordan is such an amazing person, he helps tana with so much, and he is super clam about it, tana is a mess but I love her

  19. Evagelina Cesar

    Evagelina Cesar28 日 前

    MTV gives you a chance to show off and have all the spotlight and you made it about jake. Well allowed him to make it about himself. That’s why Jordan keeps trynna take the wheel .

  20. Neidaa Lopez

    Neidaa Lopezヶ月 前

    did tana even showered to get ready for vidcon ? 😂😂

  21. Joey Calderon

    Joey Calderonヶ月 前

    Jake Is the shit let him f on his thing y'all haters lol

  22. Gabby Riccio

    Gabby Riccioヶ月 前

    Oh the places you go is my favorite childhood book

  23. Gabby Riccio

    Gabby Riccioヶ月 前

    Almost cried at the girl who was suicidal, I love tana. She deserves someone who truly appreciates her

  24. CarolinerITM

    CarolinerITMヶ月 前

    That Egg McMuff bit really got me 😂

  25. Michelle Bay

    Michelle Bayヶ月 前

    Like it would be cute if jordan and tana got together

  26. sarah rilene

    sarah rileneヶ月 前

    jordan at 8:45

  27. Samiya Begum

    Samiya Begumヶ月 前

    Tana is like jakes bitch like seriously

  28. livoco123 _ARMY

    livoco123 _ARMYヶ月 前

    16:55 Jake: I have a suprise for you. Jake: I AM PREGNANT

  29. Daisy K

    Daisy Kヶ月 前

    Wake up and do what you have to. Grow up. Ridiculous. Poor Tana, always needs another adult to help. I am 21, and the level of maturity and responsibility I harbour is a hefty amount compared to hers. I am up every day at 6 am. No matter how late i am up the night before.

  30. Theressa Stokes

    Theressa Stokesヶ月 前

    low-key Jordan does love tana so much and she knows it . don't know what that girl is chasing but looking front of you girl !!!!

  31. Cam Lynn

    Cam Lynnヶ月 前

    ☕️

  32. Randy Day

    Randy Dayヶ月 前

    Why there's so many hoes without special talents but so popular? Omg even old people in the crowd,really?🤦🏼‍♂️

  33. Simply Reese

    Simply Reeseヶ月 前

    The girl talking to tana about her saving her life literally made me tear up

  34. Jillian McIntosh

    Jillian McIntoshヶ月 前

    Unpopular opinion (probably): She deserves so much better an I think he used her cause he KNEW he was gonna get clout!!!! Him showing up at vidcon (when he was NOT invited & was banned) jus proved he wanted clout and continuously stole her fuckin shine. Idk y her an her manager don't jus fuckin date u can tell they both love each other!!!!

  35. Anyah Lii

    Anyah Liiヶ月 前

    Idk maybe it’s just me but I really dislike Ashley , she make “jokes” disguised as little jealous jokes 🤨like girl don’t be mad she’s living the life you want to .

  36. ellïe

    ellïeヶ月 前

    Tana cares so much about Jake, she tries her best and he repays her by going out with his ex and posting photos of him and his exes together.

  37. YtInferno

    YtInfernoヶ月 前

    Why are Tana's lips so f***ing big

  38. Miss Sarra

    Miss Sarraヶ月 前

    proud of you Tana.. you don't need Jake

  39. Miss Sarra

    Miss Sarraヶ月 前

    i love that her friends are so real and are not two faced.. they say how they see things

  40. Ivan Mendez

    Ivan Mendezヶ月 前

    I love Tana Mongeau

  41. Olivia Ariza

    Olivia Arizaヶ月 前

    Did you see Jordan’s lip bite when he gave her the flowers?!?! I think he likes her, or is that just me?

  42. Isobel Vanderbilt

    Isobel Vanderbiltヶ月 前

    Jordan is like her older, protective brother who wants to "kiss" her

  43. Linzi Chenault

    Linzi Chenaultヶ月 前

    Okay but woah got to the suicidal fan... 😭

  44. Linzi Chenault

    Linzi Chenaultヶ月 前

    God she’s a fucking brat ass bitch

  45. Sevana Seavey

    Sevana Seaveyヶ月 前

    8:39 MOOOOOOOOOOOOOOÕOOOOOOOOOODDDDDDDDDDD🤠💕

  46. Rachel Alexandra

    Rachel Alexandraヶ月 前

    Tana's relationship with Jake always reminded me of katniss in the hunger games faking her relationship with peter.....

  47. Kat Mak

    Kat Makヶ月 前

    i absolutely *love* that 3rd girl tana met who just snapped and was like wtf

  48. Kate

    Kateヶ月 前

    Honestly, Tana's assistant has the patience of a saint

  49. Denny Hardestly

    Denny Hardestlyヶ月 前

    She ate my banana🤪😂

  50. kelly marie

    kelly marieヶ月 前

    I'm just kinda confused because majority of her videos on the way up to the wedding she kept telling her fans that she's not lying, she truly lives Paul and wants to legit be his wife. But in these videos she keeps saying it's for clout and how SHE WOULD NEVER LIE TO HER FANS. Tana, this is why everyone calls you a fucking liar. You really think you have no idea why people think you're a liar? This is the shit why.

  51. Andrea Rodriguez

    Andrea Rodriguezヶ月 前

    Jake could have at least arrived with some fucking flowers lol Jordan so sweet

  52. AlexX Gachalife

    AlexX Gachalifeヶ月 前

    That fan talking about her being late was like lowkey annoying like leave her alone damn😭😂💀

  53. Andrea Verna

    Andrea Vernaヶ月 前

    Sorry but she's a ungrateful bitch, and her manager is to good for her.

  54. Kimberrsworld

    Kimberrsworldヶ月 前

    Tana is a fucking mess 😂😂😂 love this show

  55. Sue M.

    Sue M.ヶ月 前

    Please wash 🧼 🧽 your make up off 👏🏼 every 👏🏼 night 👏🏼.

  56. RocketSniperLolz

    RocketSniperLolzヶ月 前

    Why she gotta act like a dude

  57. Tamara Sledzinski

    Tamara Sledzinskiヶ月 前

    😳 fans should expect her to be late... That’s the craziest expectation from a professional...

  58. bigdaddychrist

    bigdaddychristヶ月 前

    She doesn’t care about her fans

  59. Kate K

    Kate Kヶ月 前

    I really hope she understands how thoughtful that book is to give someone. It means Jordan actually cares for her, and truly gives a damn about working with her.

  60. Dee Bennett

    Dee Bennettヶ月 前

    Tana treats jordan like absolute shit. He should have his own show. He's 100% more entertaining than her. And the fact she is so cocky is 🤢🤮