Rebuilding A Wrecked Honda S2000

コメント数

  1. canuckguy worried

    canuckguy worried3 日 前

    You have No Idea what is wrong because you didn't do proper testing ...guessing at most... It is leaking coolant into the engine yes...but it can be multiple reasons...why you do Tests first... Because of the accident and damaged coolant...it probably got HOT and cracked the head...but that ..is a guess too...lol

  2. canuckguy worried

    canuckguy worried3 日 前

    Compression Test Leakdown Test Unless your living where i do and it is Freezing time....H20 only to test it....Water instead of wasting Coolant....

  3. canuckguy worried

    canuckguy worried3 日 前

    Taste the Fur...to tell what critter it was....

  4. Black Echo

    Black Echo4 日 前

    Those engines are very easy to work on. I owned an integra gsr which has the 1.8 v-tec in it and I am not a mechanic but found it easy to work on.

  5. Black Echo

    Black Echo4 日 前

    Valve cover gaskets go bad on those Honda motors all the time.

  6. Jose Jimenez

    Jose Jimenez23 日 前

    May E85

  7. Jaydon Perez

    Jaydon Perez23 日 前

    That’s my dream car

  8. David Barandica

    David Barandica29 日 前

    my question is, how the F a deer blown a head and valve gasket

  9. Chris Koyle

    Chris Koyleヶ月 前

    That's a raccoon

  10. Mrittunjoy Chowdhury

    Mrittunjoy Chowdhuryヶ月 前

    Why do I see Eminem popping up here ??

  11. Juan Pablo

    Juan Pabloヶ月 前

    Why the guy with the camera never drives... let him drive man!! LOL

  12. Format Drive

    Format Driveヶ月 前

    Look jpreporter.net/v/%E3%83%93%E3%83%87%E3%82%AA-bAwqJn0x6sE.html

  13. CHA

    CHAヶ月 前

    One of my favorite cars super sweet ‼️‼️

  14. lowandslowjoe1

    lowandslowjoe1ヶ月 前

    Guys stop using autolite spark plugs use a good NGK haha!!!! Keep up the good work.

  15. Brandon Otero

    Brandon Oteroヶ月 前

    By far one of my favorite rebuilds, I'm loving the content !

  16. Andy Cartwright

    Andy Cartwrightヶ月 前

    Where is part 5?????

  17. piffdaddy420

    piffdaddy420ヶ月 前

    "radiator fluid" lol!!

  18. 5n0w

    5n0wヶ月 前

    That's exactly what that is. PROBABLY

  19. David Stancu

    David Stancuヶ月 前

    He wanted to drain the fuel so bad 😂

  20. VINMAD666

    VINMAD6662 ヶ月 前

    Built a late 60's muscle car....... come on now.... smarten up.......LIVE UR CHANNEL.....

  21. MandyPigtails

    MandyPigtails2 ヶ月 前

    It says premium unLEEDed only. 6:50 HaHa

  22. Nickel Duncan

    Nickel Duncan2 ヶ月 前

    I love the work keep it up

  23. Sergey B.

    Sergey B.2 ヶ月 前

    Best car build channel!

  24. AircraftMechanic

    AircraftMechanic2 ヶ月 前

    That skipping sound while trying to start is the sound of a dead cylinder

  25. Rod Maiquez

    Rod Maiquez2 ヶ月 前

    2:20 Please don't rice that car up 😩🤣🤣

  26. Steven Robertson

    Steven Robertson2 ヶ月 前

    I think it is BROKE !!!!!!!

  27. Broke G Garage

    Broke G Garage2 ヶ月 前

    Talk to motionautotv or boostedbois about the rebuild trevor and ty rebuilt tys s2k motor and boostedbois know anything and everything about hondas

  28. Austyn Howarth

    Austyn Howarth3 ヶ月 前

    Almost OEM

  29. Jesse Marshall

    Jesse Marshall3 ヶ月 前

    I had a brand new 04 s2000. Put a vortec supercharger in it Then flipped this shit out of it a few months later. I want another so bad!

  30. hakeim james

    hakeim james3 ヶ月 前

    So how many cars are these kidz going to buy I wonder wats their insurance cost per month for all of them

  31. Pablito Rentas

    Pablito Rentas3 ヶ月 前

    was gonna subscribe til i seen your trump sticker in the garage !!! 😫

  32. Matrix Hazen

    Matrix Hazen3 ヶ月 前

    How much did you pay for it?

  33. Andrew

    Andrew3 ヶ月 前

    It's like Bill and Ted rebuilding cars.. Haha good work guys love to energy keep rockin'

  34. vkturbo .

    vkturbo .3 ヶ月 前

    LS the world

  35. John Griffin

    John Griffin3 ヶ月 前

    Ha ha. you could hear it was down a cylinder or two when you were cranking it. I haven't watched the next in this series but I bet it's way more than just a head gasket.

  36. Deadtv

    Deadtv3 ヶ月 前

    "thats EXACTLY what it is POBABLY" hahaha

  37. Jacob O'Connell

    Jacob O'Connell3 ヶ月 前

    19:36 i feel bad for that mustang... f to pay respects

  38. Nope Nope

    Nope Nope3 ヶ月 前

    It was a v6, no respects

  39. Ranguito black

    Ranguito black3 ヶ月 前

    Like si eres mexicano.

  40. renosranch4

    renosranch43 ヶ月 前

    Yep, Boosted Boiz

  41. who cares

    who cares3 ヶ月 前

    Damn. That radiator is deerstroyed. (•_•) (-•_•)>⌐■-■- (⌐■_■)

  42. letmelicu1277

    letmelicu12773 ヶ月 前

    Of course it will Start up its a HONDA

  43. Norman Patterson

    Norman Patterson3 ヶ月 前

    make it a track car these cars are quick if have around 300hp and update suspension

  44. Joseph Jones

    Joseph Jones3 ヶ月 前

    Bro you need to put a wide body kit cause it'll give you more views and more content From a long subscriber

  45. Faze Ghassan

    Faze Ghassan3 ヶ月 前

    Y’all are what makes America great !!

  46. R. F. Rawt

    R. F. Rawt3 ヶ月 前

    Xxx

  47. R. F. Rawt

    R. F. Rawt3 ヶ月 前

    C

  48. craig wallace

    craig wallace3 ヶ月 前

    Get in touch with boosted boys and do a dual build and turbo kit and tuning for your S2000

  49. craig wallace

    craig wallace3 ヶ月 前

    jpreporter.net/v/%E3%83%93%E3%83%87%E3%82%AA-sTholGQykHE.html

  50. Rodolfo Pierre

    Rodolfo Pierre3 ヶ月 前

    how much you pay for the wrecked car?

  51. Robert Scarlett

    Robert Scarlett3 ヶ月 前

    That's a clear symptom of misfiring. I would put a scope in it to see if you have damaged rings in addition to doing a compression test on each cylinder.

  52. JC

    JC3 ヶ月 前

    this type of videos will motivate more people, and get you for sure more subscribers... exotics are amazing but this s2000 is normal and affordable to do it... subcribed amigos. nice video 💪.. that black r35 a dream car..

  53. zozo zozo

    zozo zozo3 ヶ月 前

    big racoon !

  54. midnightgamer

    midnightgamer3 ヶ月 前

    hey I'm a new subscribe just watched the Lamborghini Huracan videos and enjoying ever bit =) but I was wording what's the dogs name ?? haha love Thomas the technician he a awesome little buddy

  55. reynoldsmathey

    reynoldsmathey4 ヶ月 前

    This car is a waste of your time. It's a money sink and a terrible car.

  56. Samuel Feliciano

    Samuel Feliciano4 ヶ月 前

    Whats next a supra rebuild?

  57. George Fernandez

    George Fernandez4 ヶ月 前

    Next rebuild evo please 😁

  58. hama traba

    hama traba4 ヶ月 前

    No deer’s were hurt during the making of this video

  59. Devika Bhagwandeen

    Devika Bhagwandeen4 ヶ月 前

    Foam can damage the clearcoat in your paint

  60. Murat Boyraz

    Murat Boyraz4 ヶ月 前

    I want to your videos in turkish subtitles . I like your videos

  61. medina619

    medina6194 ヶ月 前

    vetec wasn't even kicking in YO!