"Rate" - Challenger Mid Lane Montage

コメント数

  1. Luviana

    Luviana年 前

    Hey guys, don't forget to join my Discord where i will be posting lots of previews! And you can send your plays & edits at there! Discord ; discord.gg/UP3Kat2 Instagram : instagram.com/ogulcantokar/ Twitter : twitter.com/luvianalol Facebook : facebook.com/luvianalol/

  2. Official Discorderiz

    Official Discorderiz11 ヶ月 前

    is he banned?

  3. Clément

    Clément年 前

    you're on Nicetryian's level !! I never saw that !! good job :)

  4. Luviana

    Luviana年 前

    Hey! I'm not the one who made those plays, my friend Rate did those, and he plays on EUW too time to time. ^^

  5. El Top

    El Top年 前

    Decent mid, do you compete on EUW aswell? If not you need to come to EUW to be acknowledged

  6. Çağın

    Çağın18 日 前

    2:15 ''masterpiece''

  7. onurkaan05

    onurkaan0523 日 前

    OHA BU ÇOCUK TÜRK MÜĞĞĞĞ

  8. Sayffe

    Sayffeヶ月 前

    does this guys "Rate" is streaming ? 1 years later, the link are dead. Pls answer me AWESON montage

  9. iNapa Gaming

    iNapa Gaming2 ヶ月 前

    This is the pure beauty itself

  10. SharkZxD Gaming & Editing

    SharkZxD Gaming & Editing2 ヶ月 前

    Awesome edit! I don't play Lol So I don't understand everything.. I played Paragon and Smite tho. Also upload Paragon Edits but in a more filmic, cinematic way. Great work! Keep it up! Just subscribed to the channel ;)

  11. HeroesOfBalkan

    HeroesOfBalkan4 ヶ月 前

    Epic!

  12. RakanBey -Gökhan

    RakanBey -Gökhan4 ヶ月 前

    seni yeni keşfetmiş olmanın verdiği hüzün ama aynı zamanda montajlarına hayran olmam

  13. Q

    Q4 ヶ月 前

    I'm in awe. Fantastic montage! Hard to believe there is ever going to be an equal! Fantastic.. Magnificient.. Perfect

  14. Nikolaj Jankov

    Nikolaj Jankov5 ヶ月 前

    Soo cool video :D keep it up man

  15. Noferas

    Noferas5 ヶ月 前

    this montage make me want to get rekt by this azir wtf so magnificent

  16. Kaxy PH

    Kaxy PH5 ヶ月 前

    are you using this website fanbyte to create that amazing animated heroes w/skin !?

  17. ilohi_euw

    ilohi_euw5 ヶ月 前

    this video was on my reccomended list and DAMN the editing is so epic and good

  18. Joao victor Vieria rocha

    Joao victor Vieria rocha5 ヶ月 前

    Mds melhor edit de todas

  19. Wolces

    Wolces5 ヶ月 前

    octane render mı kunlanıyorsun

  20. Tiến Huy Đinh

    Tiến Huy Đinh5 ヶ月 前

    Best montage channel ever

  21. Shu Riken

    Shu Riken5 ヶ月 前

    These edits are better than any montage channels I know

  22. A Salty Riven

    A Salty Riven5 ヶ月 前

    quality montage

  23. -MTG- Blue Gamer

    -MTG- Blue Gamer5 ヶ月 前

    yaw sen nasıl bi insansın lol oynasım yoktu lol oynattırcan napcaz şimdi

  24. Erdal Güngör

    Erdal Güngör5 ヶ月 前

    arda çıldırdı

  25. Dodibiscus

    Dodibiscus5 ヶ月 前

    how much time do you take for edit a full video like this ?

  26. TÜRK İSTAN

    TÜRK İSTAN5 ヶ月 前

    ÇOK İYİ o montage ne öyle hayran kaldım resmen

  27. senisa

    senisa5 ヶ月 前

    20. İzleyişim olabilir

  28. Tanik Haber

    Tanik Haber5 ヶ月 前

    Ok, good job man. =5

  29. Cringe Vadisi

    Cringe Vadisi5 ヶ月 前

    Kardeşim, gerçekten en çok hayran kaldığım montajcılardan ve oyunculardansın. Senin bir yerlere gelmeni cidden isterdim, izlerken bildiğin maşallah diye kala kaldım. Espor oyuncusu olsan eminim ki, skt'de yerin bile var diyebilirim. :D

  30. Exhosted

    Exhosted5 ヶ月 前

    FK yeah for sure subed and bill on

  31. Yoo

    Yoo5 ヶ月 前

    Bro, this is THE stuff.

  32. Soukenn

    Soukenn5 ヶ月 前

    Damn high quality content

  33. Ömer Aydemir

    Ömer Aydemir5 ヶ月 前

    rate türk ama niye bızden once sız yaptınız :d

  34. Ömer Aydemir

    Ömer Aydemir5 ヶ月 前

    bunlar türkmü

  35. HelberttEinstein

    HelberttEinstein5 ヶ月 前

    Please,continue to make your videos

  36. m7md al3waje

    m7md al3waje6 ヶ月 前

    your Ariz gameplay is out of this universe

  37. Zed

    Zed5 ヶ月 前

    m7md al3waje thats not him playing azir Clips are from a challenfer player called rate

  38. FALİN

    FALİN6 ヶ月 前

    türkmüsün nesin sen anlayamadım

  39. Nour Gamer

    Nour Gamer6 ヶ月 前

    Man I found my druges here omg this hype

  40. YKS Mağduru

    YKS Mağduru6 ヶ月 前

    ELWİND ..

  41. Joao Gibinba

    Joao Gibinba6 ヶ月 前

    dear brother, you're very angry at editing man, like, you must be one of the best editors in all of NA, at least one of the best I've ever seen, keep sending more videos, and seriously dude, I'm really very much your fan and I love your videos, really dude, even if your channel doesn't have many subscribers, I tell you ... don't give up dude, you're amazing and talented at what you do. I'm just a brazilian fan, and I love your videos.

  42. Melodic Crown

    Melodic Crown8 ヶ月 前

    Sick editing and yet low on subscribers and viewers wtf is wrong with JPreporter community now a days

  43. Tallys Kyoto

    Tallys Kyoto10 ヶ月 前

    You're a god wtf

  44. k e n a i

    k e n a i10 ヶ月 前

    this edit so amazing! ♥

  45. Jin Cheng Guo

    Jin Cheng Guo10 ヶ月 前

    OMFG UR INSANE

  46. LHJ13 :D

    LHJ13 :D10 ヶ月 前

    2:15 Azir's ult is in perfect sync with the music, just BEAUTIFUL

  47. DragonRider007

    DragonRider00710 ヶ月 前

    not even gonna lie that gave me some chills

  48. Arjho Batac

    Arjho Batac10 ヶ月 前

    This vid is so sick

  49. Reptilian Reyiz

    Reptilian Reyiz10 ヶ月 前

    allah gibi oynuyor amq

  50. Neldarian Daxarion

    Neldarian Daxarion10 ヶ月 前

    This montage motivates me so hard. Thank You, Luviana, for your masterpiece. Perfect.!!!!!!!!

  51. Keef

    Keef10 ヶ月 前

    that azir play at 2:16 was just.. dAMN! amazing!

  52. 4etkiy kanal

    4etkiy kanal10 ヶ月 前

    Very Nice Montage!

  53. Claire Lovely

    Claire Lovely10 ヶ月 前

    Amazing editing!

  54. Onur Cimkenin sol taşağı

    Onur Cimkenin sol taşağı11 ヶ月 前

    Re8s yavas bakim bu güzelik ne

  55. Berke EROL

    Berke EROL11 ヶ月 前

    İnanılmaz

  56. Nyphine

    Nyphine11 ヶ月 前

    Literaryps den geldim

  57. Valbuena

    Valbuena7 ヶ月 前

    o ne alaka tam olarak videosunu mu izledi linki var mı

  58. Arif Yildiz

    Arif Yildiz11 ヶ月 前

    2:15 holy that edit

  59. Ahmed Khalil Daoudi

    Ahmed Khalil Daoudi11 ヶ月 前

    just wow

  60. Walid Allali

    Walid Allali11 ヶ月 前

    nice edit

  61. Luke

    Luke11 ヶ月 前

    Great work :D

  62. eggwow TV Man

    eggwow TV Man11 ヶ月 前

    shurima!

  63. Wildfowl

    Wildfowl11 ヶ月 前

    the best !

  64. Guigou

    Guigou11 ヶ月 前

    Redes sociales rate?

  65. Gavazzaqwp

    Gavazzaqwp11 ヶ月 前

    Top Lane pls qwp

  66. Dope Beat

    Dope Beat年 前

    Montage is fuckking awesome but this camille in 0:15....... .

  67. Utku Kıran

    Utku Kıran年 前

    Program olarak hangi programı kullanıyorsun