"Nipsey Hussle" - The Grove 1-29 Podcast: Ep 13

コメント数

  1. ParadoxAttax

    ParadoxAttax9 ヶ月 前

    <a href="#" class="seekto" data-time="144">2:24</a>:50

  2. ParadoxAttax

    ParadoxAttax9 ヶ月 前

    <a href="#" class="seekto" data-time="107">1:47</a>:40

  3. 0 0

    0 0年 前

    im tryna be someones food nigga tbh

  4. Mister CPU

    Mister CPU年 前

    The Illinois Prosecutor's Bar Association disavowed the dropping of Smollet's charges. You can be compelled to testify in deposition, and you have to answer truthfully, under oath, or face imprisonment for perjury or obstruction.

  5. LucidoMafia

    LucidoMafia年 前

    BDA I think Cari B and Bill Cosby should be in the same boat

  6. Ali Baba

    Ali Baba年 前

    <a href="#" class="seekto" data-time="71">1:11</a>:58

  7. Feral Anarchy

    Feral Anarchy年 前

    Journey Smollett was in that one episode of House where she was sleeping with her brother LOL

  8. Feral Anarchy

    Feral Anarchy年 前

    I disagree with them removing the song from the country charts but I highly doubt it was cause he's black. Sam Hunt (who's white) had the same issue with some of his songs not being country and Darius Rucker (who's black) has never had a problem with his songs. It's not a race thing it's an elitist thing. Where certain people are not happy with how country is evolving and changing.

  9. Feral Anarchy

    Feral Anarchy年 前

    Brago over here looking like Brago D Potter in the full Gryffindor outfit😂😂😂... There was an episode of grove with a girl on it🤔 now I feel I missed one

  10. Thato D TizzoT

    Thato D TizzoT年 前

    <a href="#" class="seekto" data-time="110">1:50</a>:10 - OH SHT!!!

  11. Monkey D Lewie

    Monkey D Lewie年 前

    Who gave Alehh a pass to say nigga tho🤔

  12. vatopac

    vatopac年 前

    My favorite part of these podcasts is to see how will DD Quietly expose himself next😂

  13. Eamon Quinn

    Eamon Quinn年 前

    Car "D" "I" "O" " B " rando cuz she really be like that

  14. Clyde

    Clyde年 前

    Bezos' wife is the reason why he even could get Amazon off the ground AND had previous stocks in Amazon so it's a fair deal honestly. Besides, I think he's still the richest on the planet LOL Also he was with his best friend's wife ? He deserves it lmao

  15. V

    V年 前

    Question : Whats the Origin of the Name for the GROVE #GROVE129

  16. vatopac

    vatopac年 前

    vazzed the mangrove trees of sabaody. Grove 1-29 is the lawless area of the archipelago

  17. FerroSpace

    FerroSpace年 前

    dawg , this is prolly one of the funniest shit ive seen

  18. FerroSpace

    FerroSpace年 前

    LMAOOOO BRAGO : YO FROOB , YOU STILL HOLDING A GRUDGE. THAT SHIT LEFT A MARK LOL

  19. TehThxsis

    TehThxsis年 前

    They got food niggas. but dog during my young life I have had a plenty “drive me around all day where I need to go” ass bitch. Some get to wait outside some get the call to come get me.

  20. Lebron in 7

    Lebron in 7年 前

    <a href="#" class="seekto" data-time="2071">34:31</a> It’s crazy that Matt says that because people found out Tech9 was facing 10 chargers of child molestation and child pornography. Apparently dude killed himself the day before he was scheduled to appear in court

  21. k7999

    k7999年 前

    Jessie the new OJ lol

  22. k7999

    k7999年 前

    42min in straight wild

  23. 0dd10ut

    0dd10ut年 前

    Cancer squad 7/20 let's get it I knew yall was my niggas for a reason

  24. Thato D TizzoT

    Thato D TizzoT年 前

    <a href="#" class="seekto" data-time="1461">24:21</a> - "the ice breaker..." lol hahaha

  25. That Plot Armor Though

    That Plot Armor Though年 前

    I agree with you Brago about Kevin Heart. I also think his material has changed from the raunchy comedy about his life & family life. & now his comedy is mostly family friendly & just silly.

  26. Clyde

    Clyde年 前

    Pretty much has to when you're this big.

  27. 黒O G

    黒O G年 前

    Harry Potter gang

  28. John Wink

    John Wink年 前

    Brago kinda looks like he just came back from Quidditch practice

  29. IAM LEGEND

    IAM LEGEND年 前

    Cancers we out here!!!!!

  30. Curtis Bauer

    Curtis Bauer年 前

    Good to see y'all back at the normal pace. I just enjoy the conversations and the jokes. It's literally like a group of guys hanging out talking about life, random shit, and current events. Keep up what you're doing fellas.

  31. E. Z. Ace

    E. Z. Ace年 前

    JPreporter be tripping. Didn’t even get a notification

  32. Superevil4Ever

    Superevil4Ever年 前

    My old roommate used to have a food n***a. Now he is her diaper n***a. Never smashed or ever even a peck on the cheek. Lol

  33. zoan

    zoan年 前

    Is brago wearing a gryffindor scarf?

  34. ParadoxAttax

    ParadoxAttax年 前

    alehh with the spider verse i see you dog

  35. in flumen illud magnum

    in flumen illud magnum年 前

    Brago next time you talk to your boys let them know that only people who know that they are weak and incapable allow themselves to get into fights over non threatening words like being called a snitch. Once you reach a certain level of skill and achievement the words of the ignorant and pathetic mean almost nothing to you.

  36. Grimm Reaper

    Grimm Reaper年 前

    Is this nigga Harry Pottor or something?

  37. Darius Berkeley-James

    Darius Berkeley-James年 前

    This one was wayyyy more interesting thhan the last grove

  38. Nora 9o

    Nora 9o年 前

    Yet again another great grove episode can’t wait for the next one! Brago wearing some Harry Potter outfit so must mean brago watching Harry Potter on the side???

  39. Frank Mclain

    Frank Mclain年 前

    <a href="#" class="seekto" data-time="1649">27:29</a> He gotta Chill! LOL

  40. stebogameboy

    stebogameboy年 前

    Good shit man. Dope vid per usual.

  41. The big dog In this bitch

    The big dog In this bitch年 前

    I fuck with Bragos mindset on that white guy saying nigga topic

  42. ZBoy2000

    ZBoy2000年 前

    Why brago dressed like harry potter lol

  43. ThatFlyPigeon

    ThatFlyPigeon年 前

    It took me a minute and I thought, wait, what?! Lol

  44. Zodiac Summoner

    Zodiac Summoner年 前

    Alehh about to show up wearing one of those tall tees with a looney toon character smokin a blunt or some shit

  45. Abacus

    Abacus年 前

    2 food niggas disliked the stream... ....and Dustin

  46. SHAMMY BANDAI

    SHAMMY BANDAI年 前

    Is Brago a confirmed member of FUCKIN GRIFFINDOR?

  47. Isaac Asare

    Isaac Asare年 前

    Brago D Potter

  48. Alex D.Uchiha

    Alex D.Uchiha年 前

    Yo never forget when the Discord told MattB he got some Juicy Lips

  49. ThatFlyPigeon

    ThatFlyPigeon年 前

    🤣🤣🤣

  50. Henry Kasenburg

    Henry Kasenburg年 前

    <a href="#" class="seekto" data-time="1510">25:10</a> I hope I’m wrong with this take but it’s kinda sad that a nigga had to die for y’all to realize that.

  51. Henry Kasenburg

    Henry Kasenburg年 前

    B.D.A. Law in all honesty I just hope that everything will be fine again between y’all. 🙏🏾

  52. B.D.A. Law

    B.D.A. Law年 前

    I been saying that though, ...its all pointless.

  53. OLYMPICGAMESYOU

    OLYMPICGAMESYOU年 前

    Hilarious episode

  54. Zodiac Summoner

    Zodiac Summoner年 前

    YES! IVE BEEN WAITING FOR THIS

  55. ElfenLiedLucy

    ElfenLiedLucy年 前

    No matter how good you are, someone is always going to be against you #RipNipsey

  56. Chewy TheGoon

    Chewy TheGoon年 前

    Cancer Boys Comming Through 🦀🦀🦀

  57. Brez Boy

    Brez Boy年 前

    Only here for mattb

  58. alfonso White

    alfonso White年 前

    Pause

  59. Mugiwara MattB

    Mugiwara MattB年 前

    sd 🤣🤣🤣

  60. sd

    sd年 前

    You gay

  61. Brago D. Ace

    Brago D. Ace年 前

    @Henry Kasenburg it's ok. By supporting my brother he's supporting all of us. Much appreciation...

  62. Henry Kasenburg

    Henry Kasenburg年 前

    Brez Boy did anybody asked?

  63. Dario Bejo

    Dario Bejo年 前

    No idea who he was till Kevin hart posted a photo with him but nevertheless RIP. God always take the good ones away so he has good company .

  64. VinlanD. Ragnar

    VinlanD. Ragnar年 前

    Maaan the hood dont love you they love yo money...wait no... Maaan the hood dont hate you they hate yo money...Yeah, thats sounds about right 😢

  65. Ronin Midori

    Ronin Midori年 前

    He shoulda went back to Ethiopia wit all his $$$

  66. AW

    AW年 前

    @Ronin Midori lmfao is this some black people are the real Israelites mumbo jumbo

  67. Ronin Midori

    Ronin Midori年 前

    @AW Just JPreporter Negroes aren't African

  68. AW

    AW年 前

    @Ronin Midori What do you mean by negroes? Are you referring to west/central Africans? I believe they're called bantus.

  69. AW

    AW年 前

    @Ronin Midori yea I know

  70. Ronin Midori

    Ronin Midori年 前

    @AW same thing. They are all Cushites. Not Nergroes.