NEW BILLET TRAILER HITCH !! FOR THE LIFTED Z71/ SHOW OF CAR SHOW

コメント数

  1. Freddylsx

    Freddylsx5 ヶ月 前

    🛑🛑🛑🛑🛑Guys don’t forget to pick up some gear check out the website 👉🏼 projecttorque.bigcartel.com

  2. Alberto Ramirez

    Alberto Ramirez4 ヶ月 前

    Manda una calca para aca a durango compa

  3. Julian Velasco

    Julian Velasco5 ヶ月 前

    Not in Texas

  4. Soggytortilla06

    Soggytortilla065 ヶ月 前

    More videos of the red truck and what engine did you get did you get a 6.0

  5. anthony veleta

    anthony veleta5 ヶ月 前

    Omar don’t talk back. Listen to your daddy Freddy 😂.

  6. Arturo Hernandez

    Arturo Hernandezヶ月 前

    What’s the name of that store with the hitch

  7. Julio Barrera

    Julio Barrera2 ヶ月 前

    I watched almost all ur videos but like I don’t like her she thinks she’s all that

  8. Julio Barrera

    Julio Barrera2 ヶ月 前

    Bro I hate ur wife she thinks she the big shit

  9. Lenny Rivera

    Lenny Rivera2 ヶ月 前

    Lil Flip CRAZY .He said I'ma get a GTR gonna be faster than this 😂🤣🤣

  10. Arturo Gonzalez

    Arturo Gonzalez3 ヶ月 前

    Mann your Chevy is clean my boi keep up the good work shootouts to everyone

  11. FRANK Handelstand

    FRANK Handelstand4 ヶ月 前

    lol wtf projecttorque.racing/ this guy stole their name

  12. Charles Wagner

    Charles Wagner4 ヶ月 前

    Fucking love that lifted truck.

  13. N4R4NJ4SS

    N4R4NJ4SS5 ヶ月 前

    have a question where you buy the tent and what size is it? thx dope vids

  14. julian_acosta_13

    julian_acosta_135 ヶ月 前

    Omar no sabe when to shut up but everyone always cappin on that nigga, cut him some slack

  15. LSX TEMO

    LSX TEMO5 ヶ月 前

    I really think Omar should be more appreciated

  16. joseph mendez

    joseph mendez5 ヶ月 前

    Hey Freddy what kind of exhaust should I get for my Chevy Silverado SS 03

  17. O967 G16

    O967 G165 ヶ月 前

    24:56 como se llama esa canción

  18. Ricardo Rodriguez

    Ricardo Rodriguez5 ヶ月 前

    Anyone know what Grille and Bumper is on the gmc?

  19. Daniela ScratchOff

    Daniela ScratchOff5 ヶ月 前

    Come on freddy moreee videoss vlogs🤘🤘🤘🤘😎

  20. Angel woodz

    Angel woodz5 ヶ月 前

    That bitch was annoying af

  21. Jonathan Simental

    Jonathan Simental5 ヶ月 前

    Omar please record better man . Why is it that you always recording Freddy / everyone else in the video from the neck down

  22. Saul H

    Saul H5 ヶ月 前

    Y'all need to give Omar more credit!

  23. Julio Hrdz

    Julio Hrdz5 ヶ月 前

    Haha that’s what’s up that’s me @ 25:08 Arctic Blue Camaro !! aka Colossus !! Thanks Freddylsx

  24. Sy Lesneski

    Sy Lesneski5 ヶ月 前

    What part of Houston y’all from bro?

  25. Felipe Martinez

    Felipe Martinez5 ヶ月 前

    Omar made y’all respect the camera man

  26. Alex Urrutia

    Alex Urrutia5 ヶ月 前

    Waiting for the next video

  27. Javier Antraxx

    Javier Antraxx5 ヶ月 前

    13:27 the takuache crew with bowl cuts and there botas 😂

  28. yAyO

    yAyO5 ヶ月 前

    WHATABURGER ain't even "Texas" no more....u can tast the difference😒....

  29. Andrew Vega

    Andrew Vega5 ヶ月 前

    Get tow mirrors for the black Silverado

  30. King11Kevin

    King11Kevin5 ヶ月 前

    How did he make so much money?! What he do for work before JPreporter?

  31. Manuel Palacios

    Manuel Palacios5 ヶ月 前

    Omar you should quit n move on n do ur own shit

  32. Jonathan Infante

    Jonathan Infante5 ヶ月 前

    Omar your dope asf compa

  33. Ivan Cano

    Ivan Cano5 ヶ月 前

    Haha “JOP” .. pura regida!

  34. emilio varela

    emilio varela5 ヶ月 前

    Congrats on the 120k

  35. JaaayUpNext

    JaaayUpNext5 ヶ月 前

    Omar stay hating 😂 I’d be kissing ass if I was an editor for the biggest truck youtuber.

  36. Jose R

    Jose R5 ヶ月 前

    Hey Thanks OMAR DAMN Family Fued Mexican Style Ya Too Funny

  37. Project V-MAX

    Project V-MAX5 ヶ月 前

    Who did your trans?

  38. Johny Hernandez

    Johny Hernandez5 ヶ月 前

    This channels is cool it keep me coming back for more videos. Btw i got a projects torque sticker on my truck. Repping in Bakersfield ca 💯

  39. Edgar Xavier Meza

    Edgar Xavier Meza5 ヶ月 前

    Freddy is the one with the bread but if it wasn’t for Omar’s editing skills.. This Channel wouldn’t have 100k subscribes! Keep At it Omar! You’ll get there one day!

  40. Rodolfo Almanza

    Rodolfo Almanza5 ヶ月 前

    Bro the rims you got on your black GMC I want to get adapter and put the same one on my 98 s-10 81k mills the truck is clean picked it up off of a older lady 🤙🤙🤙🇲🇽🇲🇽

  41. Jesse's Transmissions

    Jesse's Transmissions5 ヶ月 前

    I did the tranny on that red single Cab At the beginning of the vid check us out @elwuero.luna_ @rvracingtrucks

  42. josezamaniego13

    josezamaniego135 ヶ月 前

    OMAR DO YOUR OWN CHANNEL SERIOUSLY..

  43. Erick Verdejo

    Erick Verdejo5 ヶ月 前

    Lmaoo I got locked up with that dude in pink

  44. Ruben Hdz

    Ruben Hdz5 ヶ月 前

    honestly editing has a major role in a video but its the content that really keeps the people coming . people dont go to movies for the editing they go to see their favorite actors acting out good content . So MLP todos 🥴