G.R.L. - Live @ iTunes Festival 2014

コメント数

  1. Ce Ya Wei

    Ce Ya Wei7 日 前

    2019!! Who’s still watching this video??? Show me some love!

  2. randy banks

    randy banks29 日 前

    Sure I was/am a fan but they weren’t as in sync as the rest of Robin groups (PCD & Girlicious were by far better dancers)

  3. tooy channel

    tooy channelヶ月 前

    missing’em so bad

  4. 라이오넬

    라이오넬ヶ月 前

    🖤

  5. Archie Astoveza

    Archie Astoveza3 ヶ月 前

    I really miss them 😭

  6. André Martin

    André Martin3 ヶ月 前

    Anyone watching or re-watching on 2019???? They should've been the biggest girl group! You can totally see their full potentials!

  7. Cássius Cosgrove

    Cássius Cosgrove4 ヶ月 前

    they're so good to watch

  8. juju nior

    juju nior4 ヶ月 前

    2019?

  9. Cássius Cosgrove

    Cássius Cosgrove4 ヶ月 前

    Simone seems so thankful and happy :( who could even imagine what would happen very soon :(

  10. Kristina Harper

    Kristina Harper4 ヶ月 前

    😭😭😭😭😭 I loved grl it would be my fav band but when Simone died I still wouldn’t stop but now it’s not the same

  11. janfurdy comahig

    janfurdy comahig4 ヶ月 前

    Dan girls!! They can really dance

  12. Raissa Azzahra

    Raissa Azzahra5 ヶ月 前

    Lauren seems so cool

  13. Joshua Spears

    Joshua Spears5 ヶ月 前

    I love them to death, but they should have had backtracking.

  14. soshi stars

    soshi stars6 ヶ月 前

    *They are better than this generation girl groups like 5th harmony and littlw mix. Fact. This is what girls groups are suppose to be like imo.*

  15. 라이오넬

    라이오넬3 ヶ月 前

    *@Milan claessens, I have to laugh.*

  16. Milan claessens

    Milan claessens3 ヶ月 前

    Music indeed little mix is way better than this lol, have you seen their radio 1 performance, way better breath control and live vocals

  17. Milan claessens

    Milan claessens3 ヶ月 前

    Music indeed little mix is way better than this lol, have you seen their radio 1 performance, way better breath control and live vocals

  18. Music

    Music3 ヶ月 前

    Whats wrong with FH and LM? They were all equal go each other :) well others have different opinions *clearly*

  19. Alford Charles

    Alford Charles7 ヶ月 前

    They are so talented

  20. Daniel Santana Pedraza

    Daniel Santana Pedraza8 ヶ月 前

    PROFESIONALES todo el rato 💖

  21. Cássius Cosgrove

    Cássius Cosgrove10 ヶ月 前

    5:00 Natasha so emotional ❤️

  22. Cássius Cosgrove

    Cássius Cosgrove10 ヶ月 前

    the best american girl group for sure

  23. HappySweet&ThePuspin Cat

    HappySweet&ThePuspin Cat10 ヶ月 前

    I want them back :(

  24. Brent Riego Rabang

    Brent Riego Rabang10 ヶ月 前

    I still watch... in regret

  25. Dj Fro 2003

    Dj Fro 20034 ヶ月 前

    Regret ???

  26. TheJoshDuffy

    TheJoshDuffy11 ヶ月 前

    God Damn... all the beautiful moments Simone had in this performance. The ending nearly brought me to tears

  27. Hildis Jakobsson

    Hildis Jakobsson年 前

    Love

  28. danielsuxx

    danielsuxx年 前

    i miss this :((

  29. Erika Dos

    Erika Dos年 前

    I miss them like Crazy 😭

  30. Dj Fro 2003

    Dj Fro 2003年 前

    Erika Tee atleast im not the only one stuck in the past 😂 they were so talented and Simone 😣😭

  31. Gabeeh :D

    Gabeeh :D年 前

    They are amazing dancers, wow!

  32. RandomChic 101

    RandomChic 101年 前

    My favorite of their live videos... when Simone was there, I say that because I love any time they preformed lighthouse

  33. Bay Baagii

    Bay Baagii年 前

    Best girl band

  34. Carmen O'Neill

    Carmen O'Neill年 前

    why oh whyyyyy!!! They were amazing

  35. Teenage Dreams

    Teenage Dreams2 年 前

    I hope they all reunite again

  36. Teenage Dreams

    Teenage Dreams2 年 前

    I hope they all reunite again

  37. khalil araj

    khalil araj2 年 前

    i knew them before but i never thought they would be that good , sad to think of how successful and big they would've been right now if all that shit didn't happened to them

  38. Elric C.

    Elric C.4 ヶ月 前

    khalil araj yeah😔 and they could’ve gotten even better and were doing so good, now it’s a trio g.r.” with only lauren nata from the original ones with jazzy (a new one)

  39. prinsess.jasmina

    prinsess.jasmina2 年 前

    best girl group EVER

  40. Geaux Vee

    Geaux Vee2 年 前

    Miss them 😰

  41. Devara

    Devara2 年 前

    God, i miss the old g.r.l so so much. they all are amazing, 20 minutes of dancing and singing, its not something that everyone can do. anyway, i feel bad for laughing at 11:07 lol, whose voice was it btw?

  42. Mintylith

    Mintylith年 前

    Lauren.

  43. Babygirl4

    Babygirl42 年 前

    This breaks my heart. Love emmalyn so much....

  44. Leo Costa

    Leo Costa2 年 前

    Simone 😢😵💔 forever

  45. Alisha Boothe

    Alisha Boothe年 前

    Leo Costa hll

  46. Eduardo Araujo

    Eduardo Araujo2 年 前

    19:00 Ugly Heart is my favorite song from all the ones they wrote

  47. 라이오넬

    라이오넬3 ヶ月 前

    *Sadly G.R.L. didn't write any of their songs.*

  48. Kevin KP

    Kevin KP2 年 前

    I like rewind but ugly heart was fun and dany and vaction my first favorite for some reason I play that everytime im on spring break or school ended like im on vaction from school leaving it behind lol

  49. Brent Riego Rabang

    Brent Riego Rabang2 年 前

    show me what you got was their best ugh

  50. 라이오넬

    라이오넬3 ヶ月 前

    *Rewind.*

  51. Dencod Raikkonen

    Dencod Raikkonen2 年 前

    When you realize paula is like the leader of the group i think she is the only one close to everyone. I wish simone thought about her girls having her back before she did what she did.

  52. Brandon_4th Ave

    Brandon_4th Ave年 前

    Dennis Vladimir Villaflor yeah I heard about that

  53. Dencod Raikkonen

    Dencod Raikkonen2 年 前

    CAL. TBH i think robin antin has faults in it too, because jessica sutta had the same problem financially despite being in PCD for around 5 years.

  54. CALEB

    CALEB2 年 前

    omg yes I have the same opinion abt the situation just that i keep seeing everyone saying how Simone is so good and all sad abt her passing... I mean its ok to mourn for her BUT dont forget she allegedly died bec of her own personal problems, according to an article, her own financial problems. seems like even her success in GRL wasn't enough for her. And yet its upsetting everyone is like 'poor simone'... it annoys me bec the ones that are dragged down the drain and have to face REALITY is her other members. tbh I feel her suicide was very 'selfish' (not in an offensive or hate way). anyways, i hope that the new formed grp will come back on top, they just need the right songs, the right producers and wala they gonna be performing at billboard and BRIT awards and Jingle Ball for all we know :)

  55. Tien Lee

    Tien Lee2 年 前

    I miss the original grl. Honestly they have really a big potential!!!!

  56. Ming Nguyen

    Ming Nguyen2 ヶ月 前

    Tien Lee it Can never be original again, remember one if the is not even alive today! But yeah i miss to

  57. Guruh Putra

    Guruh Putra2 年 前

    i miss this so much :(

  58. Brandon_4th Ave

    Brandon_4th Ave年 前

    Jay Flores Jazzy is new but yeah.

  59. Kayfabe Jay

    Kayfabe Jay2 年 前

    Dinah S Queen same omg 😭 at least Natasha Lauren and Jazzy continued

  60. Jason Mullen

    Jason Mullen3 年 前

    thank God they are back together

  61. Karol Ilton Biel

    Karol Ilton Biel3 年 前

    Nossa cantam e dançam mtoooo!

  62. Khedge Cab Lovato Afable

    Khedge Cab Lovato Afable3 年 前

    they are all talented and beautiful best group world ever have they are so addictive 😍

  63. Kevin KP

    Kevin KP3 年 前

    whoever found this thank you

  64. Esteban

    Esteban3 年 前

    Thanks for share this, Miss these girls so much!!

  65. And i Oop MonstaxBts

    And i Oop MonstaxBts2 年 前

    verbal jint😨😨😨 hiiii😄😄😄😄

  66. Cherry Red Records

    Cherry Red Records3 年 前

    +Mev Wijtt now Jaz Mejia has joined the group (Natalie mejia from girlicious sister) there are trio group now

  67. coversims

    coversims3 年 前

    I LOVE THEM SO MUCH !!! THANK U FOR THIS IN GOOD QUALITY

  68. Charly Garcia

    Charly Garcia3 年 前

    Miss these girls so much I hope they comeback together in the future