Donating $100,000 To Streamers With 0 Viewers

コメント数

  1. gacha _wolf

    gacha _wolf59 分 前

    Ow I think I sprained my toe while working out

  2. Seasharkh20

    Seasharkh20時間 前

    Hey theres this really cool streamer called Seasharkh20 and i think he should get donos

  3. Landon Robertson Fortnite

    Landon Robertson Fortnite時間 前

    Hi

  4. INSIDIOUZ T.V.

    INSIDIOUZ T.V.時間 前

    U are Awesome.. Love how u help people.

  5. Rachidシ mslh

    Rachidシ mslh時間 前

    Yeah

  6. Lilbitmann gaming

    Lilbitmann gaming2 時間 前

    Omg I cried and, YES I AM SENSITIVE >:T but for real, mr beast is the best! He always know how to make someone’s day!

  7. Jesse Zuniga

    Jesse Zuniga2 時間 前

    Damn good content!

  8. wapuu pokemon

    wapuu pokemon2 時間 前

    i dont got a dog

  9. SAILING POTATO

    SAILING POTATO3 時間 前

    Lol “Just two guys sleeping together”

  10. unicornforever190

    unicornforever1903 時間 前

    no offence to anyone but USE STAR CODE CHANDLER WHEN BUYING MERCH

  11. Return OSF

    Return OSF4 時間 前

    5:03 When you realise you should have said 10

  12. Buxx

    Buxx4 時間 前

    🙊

  13. Fabian Rode

    Fabian Rode4 時間 前

    Where is code Karl 😢

  14. []Itz_Mehシ[]

    []Itz_Mehシ[]5 時間 前

    I nearly barely get any views T-T

  15. MythDeq GameClub

    MythDeq GameClub6 時間 前

    SIMP

  16. Wandersworld

    Wandersworld7 時間 前

    Mr. beast, I’m trying to upgrade my shitty house so I can sell it I don’t have the money for upgrades ☹️help.

  17. Martina Mcgibbon

    Martina Mcgibbon7 時間 前

    Istg I just realize that chandler is from team ten ahhahhaha

  18. please do sub I'm broke in subscribers

    please do sub I'm broke in subscribers8 時間 前

    In my dream xD

  19. Unknown Artist

    Unknown Artist8 時間 前

    Imagine him running for persident👐🙀🙀🙀🙀

  20. Firefox bailey

    Firefox bailey8 時間 前

    "It's only 6 grand"-Mr beast

  21. Koala Hat

    Koala Hat8 時間 前

    mrbeast donate 10K to ttv noob he will do a Tyler scream

  22. YOUSSEF MADIAN

    YOUSSEF MADIAN8 時間 前

    Na

  23. shadoW

    shadoW8 時間 前

    Why is Chandler wearing a Mercedes Benz F1 Valtteri Bottas Cap.... Greetings from finland

  24. MooMoon Jazz

    MooMoon Jazz8 時間 前

    I have no subscriber and life so please watch my cod gaming funny vids at least @ @J0Mg thanks a lot. appreciate it or I'll hack your browsing history

  25. Domestic Products Review and Tricks

    Domestic Products Review and Tricks9 時間 前

    God bless you guys 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  26. disula radeeshana

    disula radeeshana9 時間 前

    mr beast is so cool

  27. Önüne Bak Rezil Ederim

    Önüne Bak Rezil Ederim10 時間 前

    MrBest: Donted 10.000 dolar JPreporterr: ı doneted yellow dolar

  28. Angel Lopez

    Angel Lopez10 時間 前

    I saw the pewdiepie merch I totally thought that was a Mr beast merch

  29. Cesar Chavez

    Cesar Chavez10 時間 前

    hahahahahahaha u cant delete my acount because i dont have one XD

  30. Help me get 1000 SUBS!!

    Help me get 1000 SUBS!!10 時間 前

    MRBEAST THAT IS SO KIND!!! SUBBED TO YOU AND LIKED!!

  31. pk gaming

    pk gaming10 時間 前

    binod

  32. cj chua

    cj chua11 時間 前

    Mr beast help me for my future. Just donating.

  33. D3MONIC S0ULS

    D3MONIC S0ULS11 時間 前

    hopefully someone can help me if i buy mrbeast's merch can it deliever to saudi arabia?

  34. M Zukkenstein

    M Zukkenstein11 時間 前

    You didn’t wake me up

  35. Uttam Kumar

    Uttam Kumar11 時間 前

    BINOD

  36. Dhang Dasco

    Dhang Dasco12 時間 前

    Mr Beast:*Donates to a Sleping person* Me:Wtf

  37. Justin Bermudo

    Justin Bermudo12 時間 前

    I want more of this😢😢

  38. CashPineapplez

    CashPineapplez12 時間 前

    chris=goodness gracious

  39. Atik Hossain Dip Boss

    Atik Hossain Dip Boss12 時間 前

    I needed $10

  40. DS EXPERIMENTS INDONESIA

    DS EXPERIMENTS INDONESIA13 時間 前

    Indo hadir 👍🏼

  41. REVERB BEATS

    REVERB BEATS13 時間 前

    Yes the SIMP. JK

  42. SALMAN FARSI

    SALMAN FARSI14 時間 前

    I don't have fortnite account... So you can't do anything... But i subscribed

  43. Lorenza Ealons

    Lorenza Ealons15 時間 前

    Do he does this for real Or jus for views an followers.

  44. Adora Heart

    Adora Heart15 時間 前

    Mr Beast 2050: First man to ever stand on the Sun

  45. friste fata

    friste fata15 時間 前

    mqn i wished i had hoodies

  46. PuddlesGamer 08

    PuddlesGamer 0815 時間 前

    Chris don’t cry it’s only 6k 🤣 Homeless people..... am I a joke to you ?..

  47. The Pug World!

    The Pug World!15 時間 前

    I have the orange hoodie from mr beast and I still have no friends :(

  48. Liv The Wolf

    Liv The Wolf15 時間 前

    Subscribe to MrBeast!! Do it now.. I can see you! Did you do it? Yay!

  49. Sila Vichet

    Sila Vichet16 時間 前

    Imagine u donate just 10000star to Sdach Game On Facebook hes Asia Cambodian he gonna crazy

  50. chantee bland

    chantee bland17 時間 前

    God bless you-

  51. Emma Robinson

    Emma Robinson17 時間 前

    Can I meet you

  52. Bre Garcia

    Bre Garcia17 時間 前

    mrbeast jees boy boy BOY JEES BOY BOY RUDE BOY

  53. HADES Troopers

    HADES Troopers18 時間 前

    Even I have 0 viewers sorry to be greedy

  54. Lifetech dotPH

    Lifetech dotPH18 時間 前

    Love from Philippines 🥰

  55. Roblox Noob

    Roblox Noob18 時間 前

    Mrbeast 2070 : destroying the universe and surprising god with a new one

  56. Gift Sebastian

    Gift Sebastian19 時間 前

    Mr beast🥺🥺🥺

  57. Duyl O.

    Duyl O.20 時間 前

    donate me 1m dollrars twick

  58. jakob torres

    jakob torres20 時間 前

    Mr.beast give me money to buy realme 6 i need it hahaha joke✌

  59. Dominique Garnett

    Dominique Garnett21 時間 前

    It’s going crazy

  60. EVS cubing

    EVS cubing21 時間 前

    cool

  61. Z4pno Dian

    Z4pno Dian21 時間 前

    Hellow I hope u notice my comment . hope u give me cellphone any brand and i will support Mrbeast channel any time

  62. XxKawai MarshmallowxX

    XxKawai MarshmallowxX22 時間 前

    I am noob

  63. Madison Lambe

    Madison Lambe23 時間 前

    Hi your a great person

  64. Shaun Davisthegod

    Shaun Davisthegod23 時間 前

    I had money I would buy your merch

  65. Leandro Morales

    Leandro Morales23 時間 前

    Still waiting for the collab

  66. Let's Grow It

    Let's Grow It日 前

    🔥 beast minded 😊

  67. Blue Bear

    Blue Bear日 前

    Haha I don't play fortnight Mr hahah

  68. FOxYTHeSAveGexxx ;

    FOxYTHeSAveGexxx ;日 前

    Hello

  69. Hermit Creature

    Hermit Creature日 前

    I just realized how much work this guy's poor accountant has to do lmao They probably get paid ridiculously well tho so it's fine

  70. shane deeks

    shane deeks日 前

    $999.000.00

  71. MaxDaNoob

    MaxDaNoob日 前

    what a simp

  72. Furret

    Furret日 前

    SIMP SIMP SIMP SIMP

  73. Mr. Gamer

    Mr. Gamer日 前

    Hi everyone I’m new too twitch can u all support me plz Ian’s thx

  74. RUPON DEBNATH

    RUPON DEBNATH日 前

    Binod

  75. Pauline Vanterpool

    Pauline Vanterpool日 前

    PLZ LAT ME TIP MR BREAST

  76. Anton Stupak

    Anton Stupak日 前

    I just subscribed

  77. Neo Lee

    Neo Lee日 前

    Hi

  78. Mr. Food Trcuk

    Mr. Food Trcuk日 前

    SIMP SIMP SIMP!!!

  79. PS GAMERX

    PS GAMERX日 前

    With me

  80. PABLO GAMING

    PABLO GAMING日 前

    മലയാളി ഇണ്ടോ ആരെ മല്ലു 💪😂😂😂

  81. Superman for her

    Superman for her日 前

    Oh my i dont know what kind of game this is, but if a had the chance to have such a amount i would defenitly help my autistic sister who needs special needs. 🙏😊😊😊

  82. Slime Panda

    Slime Panda日 前

    Plz someone subscribe to my Chanel!!!!!!

  83. PakmanAzul

    PakmanAzul日 前

    SIMP

  84. Muhammad641 Entertainment

    Muhammad641 Entertainment日 前

    ``•

  85. Akúma potato

    Akúma potato日 前

    beginning :the are my two sons that are 8 later: do it all 9 bc we are 9 ye

  86. Jane John

    Jane John日 前

    Hello

  87. Jack Lee

    Jack Lee日 前

    Mr beast is the biggest simp

  88. Hmm Why would you do that

    Hmm Why would you do that日 前

    Mr beast is a simp

  89. Chandu

    Chandu日 前

    Binod

  90. Twin Soccer

    Twin Soccer日 前

    First

  91. Tobby Sim

    Tobby Sim日 前

    13:32 he just say my name

  92. Jungle Drone

    Jungle Drone日 前

    lol

  93. Mike Acuna

    Mike Acuna日 前

    Amazing. "Imagining i am mr.beast too" Wow. Fantastic soft person.

  94. FUNNY KITTY

    FUNNY KITTY日 前

    If you will delete fortnite account its good because i havent fortnite

  95. florysS

    florysS日 前

    12:17 MR YEAST!!!

  96. Whoosh if Gay

    Whoosh if Gay日 前

    8:51 Also Chris:Has Kid

  97. Sally Rutland

    Sally Rutland日 前

    5:44

  98. Sally Rutland

    Sally Rutland日 前

    This man is so kind when I saw the guy who cried I felt a pain in my heart I feel bad for him but now he got the money I feel good for him

  99. Sally Rutland

    Sally Rutland日 前

    Also when he said check me out 😭

  100. Dick Long

    Dick Long日 前

    4:35 😳

  101. Psycho Path

    Psycho Path日 前

    That guy who cried deserve more

  102. Matchungus Yeet

    Matchungus Yeet日 前

    I mean he said 6 and he still got a lot

  103. BerMan Tv

    BerMan Tv日 前

    Help me bro I'm a beginner of JPreporter..

  104. Reshi Hazim

    Reshi Hazim日 前

    Love from Kashmir Brothers