MoneyBagg Yo
MoneyBagg Yo
MoneyBagg Yo

FEDERAL 3XFEDERAL 3X

FEDERAL 3X

2 年 前

コメント数
  1. author

    K Waade3 時間 前

    Only came here because Megan song bitch and just realizing he got a song called bitch too...lmao

  2. author

    Coolwhips 3653 時間 前

    This the new song for when I get in my feelings fasho

  3. author

    Canal do Estudante3 時間 前

    hot

  4. author

    amourr jiahnn !3 時間 前

    “ why would i switch out a DIME for a penny “ 😛😛😛

  5. author

    Ryan Pye3 時間 前

    Thought it was Kevin gates at first. This guy fresh as hell

  6. author

    Manda4 時間 前

    If you been fuckn with Bagg LiKe ThiS PoST

  7. author

    Jay and Quinn4 時間 前

    Check out megan new song bitch she went off ‼❤

  8. author

    Shay mo4 時間 前

    Ohhhhh Summer Walker 🔥🔥

  9. author

    Johnny Bing5 時間 前

    Starlito on this asap!

  10. author

    Zhyaire Banks5 時間 前

    🤯

  11. author

    Jongoodbye eastside5 時間 前

    Fuck you niggas meaning

  12. author

    Amin m5 時間 前

    Realy

  13. author

    Marcos campos5 時間 前

    Bruh I just started listening to money bag yo this dude got some heat ahaha

  14. author

    Rio5 時間 前

    Y’all speed it up to 1.25x... THIS BITCH GO CRAZY!

  15. author

    Stephanie Diaz6 時間 前

    👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼😎😎😎🤩🤩🤩🤩

  16. author

    Jakiayah Spradley6 時間 前

    talk yo shit bae 🗣 big bagg got em big mad !!! UGH, UGH, UGH❗️

  17. author

    Mario StacksMountain6 時間 前

    😍 Feel like this about my bitch ass - Mario

  18. author

    Dee Money226 時間 前

    2020!!!! OKC

  19. author

    Dee Money226 時間 前

    2020!!!!okc

  20. author

    Balmain _YT6 時間 前

    1:45 one of da hardest parts of the song . 🥶

  21. author

    Jahmad Davis7 時間 前

    🔥 future killed that shit

  22. author

    Rerock Remix7 時間 前

    🗣👌🏼 🔥🔥🔥

  23. author

    Jae Brown7 時間 前

    Moneybagg. I feel ya cone to SC bro

  24. author

    Kt v947 時間 前

    Repeat🔥

  25. author

    Queen Me7 時間 前

    moneybagg and Lil baby

  26. author

    Richard Terwilliger7 時間 前

    Moneybagg done made a couple million off this album already and it’s only been 2 weeks 💯💸💸💸

  27. author

    Yasamen The Empress7 時間 前

    Adding to my Dj collection!!

  28. author

    Dylan Smith8 時間 前

    If I think fredo better than bagg... You smoking crack oml 🤞

  29. author

    Dark Clipx8 時間 前

    Fukk it upp

  30. author

    ChrissNonstop8 時間 前

    FOR REAL !!!

  31. author

    Gabriel Dimgba8 時間 前

    Good Jam

  32. author

    Slick Shottz8 時間 前

    BIG MEMPHIS🔥🔥 MOVE AROUND HOE💨💨

  33. author

    jonathan kerkula8 時間 前

    IT'S LIT💯🔥

  34. author

    Cordele Georgia8 時間 前

    Damn future raps again and u realize moneybagg yo uses his style also

  35. author

    Nicnasty Martel8 時間 前

    🔥💛🔥💛🔥💛🔥💛

  36. author

    dolphin dude9 時間 前

    He really said 99 + 1 thats a hundred some shots for A opp no its just A hundred.😂 I know he kidding

  37. author

    Rayn9 時間 前

    "I'm wit some baffoons they walk up and face ya now you a hot air balloon" 😂😂💥👀

  38. author

    Ayo Fabricio9 時間 前

    cool song !

  39. author

    O.G Lee9 時間 前

    That's how it is when Tennessee n ATLANTA get together

  40. author

    EMPEROR EMMANUEL9 時間 前

    Travis Scott in the back ground humming

  41. author

    Mac Ant9 時間 前

    Search up Mac Ant X Gang shit click & subscribe to my channel

  42. author

    ytdddrr Logan9 時間 前

    Ayeee👙👙👙

  43. author

    Queen Sincere10 時間 前

    Drop the VIDEO🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  44. author

    Brandon Salter10 時間 前

    🔥🔥🔥 this gucci mane beat

  45. author

    No10 時間 前

    this shit too hard!!

  46. author

    Zedrik Taylor10 時間 前

    Goats 🐐🔥 🔥

  47. author

    Chevy Boy7910 時間 前

    So nobody’s going to mention the big booty bitches we need their @

  48. author

    Geek WRLD Podcast10 時間 前

    Lil baby killed this shit 🔥🔥🔥

  49. author

    Asil Ma'an11 時間 前

    who noticed They have the same sounds.

  50. author

    J Muni11 時間 前

    jpreporter.net/v/%E3%83%93%E3%83%87%E3%82%AA-lNruSd5cJEE.html

  51. author

    Kevin Grant11 時間 前

    [Intro] Yeah [Chorus: Moneybagg Yo] Big speaker, one thing about it I'ma stand (All the way up) I'm not the one I think you should fuck with Just lettin' you know in advance (No) I got a goon holdin' a burner You can get left with a tan (Fire) He a junkie for the dumb shit (How?) Want all the smoke like a strand (Dope) Just protecting the brand (You gotta protect the brand) Too much to count right now, I don't got enough hands (Right now it's just me in here with it) They dissin', I know that they wishin' I give 'em a chance (Never get tricked out the spot) You reach, I blank, you stank, I'm goin' to the can (Goin' fed) For protecting the brand (Said what I said) Just protecting the brand (Hey, go) [Verse 1: Moneybagg Yo] Get the drop, go hit up his block (Right now) The chopper hold ninety-nine plus one That's a 100 some shots for a opp (Brr) Put on for my city every time I drop Couple niggas stuck and they mad that I'm not Hate that I'm hot like what's under the pot Got 'em where I want 'em, I hear that a lot (Hey, who you is? Tell 'em) Big speaker, big stepper, still in rotation with the trappers and the jackers Hot boy ridin' with the pump, asthma Double R truck, red seats, plasma I'm hittin' a bitch from the back, got her sayin' the brand And free all the bros out the can (Gang) Never see him, so we clappin' his mans like hands Why would you play with the clan? F and the N, A and the R Infrared beam, it glow in the dark Put in the work and don't tell what you saw I'm a big driver, controllin' the car (Big bands) They ridin', I'm wrong or right (Don't matter) Lil' niggas tote choppas my height (6'3) I flooded the brand' in ice (On me) You reach, you playin' with your life (Yeah) [Chorus: Moneybagg Yo] Big speaker, one thing about it I'ma stand (All the way up) I'm not the one I think you should fuck with Just lettin' you know in advance (No) I got a goon holdin' a burner You can get left with a tan (Fire) He a junkie for the dumb shit (How?) Want all the smoke like a strand (Dope) Just protecting the brand (You gotta protect the brand) Too much to count right now, I don't got enough hands (Right now it's just me in here with it) They dissin', I know that they wishin' I give 'em a chance (Never get tricked out the spot) You reach, I blank, you stank, I'm goin' to the can (Goin' fed) For protecting the brand (Huh? Huh?) Just protecting the brand (Okay) [Verse 2: DaBaby] You know the brand, we winnin' (Let's go) Better ask 'bout DaBaby and see what they say That lil' nigga ain't playin', he wit' it (Yeah) Nigga know I keep fire on me 24/7 You get cooked like a pan, a skillet by protecting the brand How you standin' on that? I come step on you like you a pair of tennis (Okay) Ain't that what they call it in Memphis? (Uh-huh) Know a few niggas ballin' in Memphis (Ball) Got a bag, I'm with Bagg, I'ma let you know (Yeah) If I pull that bitch out, I'ma let it blow (Boom) Nigga, you know I'm hot, and my bitch a hot girl We'll pop out like we Meg and Yo It was time to go right by the brand and your boy showed his hand That lil' nigga was scared to go I think these niggas scared of the label Got a brand with my brand, way ahead of your label We made niggas famous Put one of yo ass on the news, now your mama scared of the cable Ayy, baby, what you gon' do if a nigga walk down And he caught himself checkin' the label? Tell my lil' brother, "Pass me that AR" Like I'm askin' for salt and pepper at the table 'Cause I'm a [Chorus: Moneybagg Yo] Big speaker, one thing about it I'ma stand (All the way up) I'm not the one, I think you should fuck with Just lettin' you know in advance (No) I got a goon holdin' a burner You can get left with a tan (Fire) He a junkie for the dumb shit (How?) Want all the smoke like a strand (Dope) Just protecting the brand (You gotta protect the brand) Too much to count right now, I don't got enough hands (Right now it's just me in here with it) They dissin', I know that they wishin' I give 'em a chance (Never get tricked out the spot) You reach, I blank, you stank, I'm goin' to the can (Goin' fed) For protecting the brand (Said what I said) Just protecting the brand (Hey) [Outro] Turn me up, YC (Turn me up, YC, turn me up, YC)

  52. author

    Kevin Grant11 時間 前

    [Intro] DMac, pop your shit, DMac, pop your shit, yeah Go [Chorus: Moneybagg Yo & Future] I be goin' federal, fed, might pop me a med then burn up a head (Woo) He know he not 'bout that life, it's fuck that lil' nigga, and I meant what I said (Murder) I put that dick in her life, tell her some lies, then fuck up her head (Woah, woah) I want that Actavis, they say they out of that purple, I'm sippin' on red (Cup full of Hi-Tech) I ride around with choppers in the coupe (Skrrt) I'm on a jigga, need an orange juice (Rollin') I pick her up and beat her walls loose (Ugh) She eat the dick and clean it when she through (Freak) I ride around with choppers in the coupe (Skrrt) I'm on a jigga, need an orange juice (Dry) I pick her up and beat her walls loose (Smash) She eat the dick and clean it when she through [Verse 1: Moneybagg Yo] I put it on, no stylist can dress me Got some hitters and they take my direction Left, right, right, left, they steppin' Knock a nigga block off, Tetris She eat it up and clean it when she done Tussionex Pikachu, Pokémon (Woah) I'm on yellow yellow by the ton I go federal, fed, ex-con We got the 'bows, same number LeBron If I don't know him, I'm charging him Kobe I'm riding around with the FN loaded (Now) I'm my security, that's why I tote it Soon as she met me, requested a Rollie Can't even give her a Chuck E. Cheese token Blowing my high, leave me 'lone when I'm doping Throwing me off, look, baby, keep focused (Go) Ice cream, they gon' push up (Bah) Turn his brains to a fruit cup (Fuck him) Made the news, now you juiced up (Famous) I'm paid in full, not a poo-putt (Mitch) I don't even care what they doin', I'm winnin' (I don't care) Carousel with the bag, I'm spendin' (I blew it) Eat the dick with two hands, she twist it Bring me the mouth when I miss it (Ugh) [Chorus: Moneybagg Yo & Future] I be goin' federal, fed, might pop me a med then burn up a head (Woo) He know he not 'bout that life, it's fuck that lil' nigga, and I meant what I said (Murder) I put that dick in her life, tell her some lies, then fuck up her head (Woah, woah) I want that Actavis, they say they out of that purple, I'm sippin' on red (Cup full of Hi-Tech) I ride around with choppers in the coupe (Skrrt) I'm on a jigga, need an orange juice (Rollin') I pick her up and beat her walls loose (Ugh) She eat the dick and clean it when she through (Freak) I ride around with choppers in the coupe (Skrrt) I'm on a jigga, need an orange juice (Dry) I pick her up and beat her walls loose (Smash) She eat the dick and clean it when she through [Verse 2: Future] Beverly Hills, Rodeo Drive Balling in Louis like NBA Live My young nigga, he was with me today He just beat his case on three homicides (Murder) It look like a dealership when I slide (Like a dealership) Rolls-es and Lams poppin' outside Hi-Tech red, he poured it by the pint (Hi-Tech) I fired up a blunt standing in the bank (Woo) You know you not 'bout that life, you wasn't selling that white, you wasn't toting that pipe (Cook it up, cook it up) I had to PJ the flight, I had bales on the flight, I'ma touch down tonight (Give it up, give it up) I'm with them body snatchers, yeah, them kidnappin' niggas who put you on ice (Woo) I did it by mistake, it wasn't on purpose, end up fucking your wife (Woah, woah) She was choosin' up and it was on sight Had her ridin' on me like a motorbike Had to clean her head like a wet wipe I was on the red, higher than a kite Pulled up in the hood in a helicopter I'm a hood nigga making top dollar (Future) Made a lot of money, bought a lot of choppers (Pluto) I'm a top shotta (Woo) [Chorus: Moneybagg Yo & Future] I be goin' federal, fed, might pop me a med then burn up a head (Woo) He know he not 'bout that life, it's fuck that lil' nigga, and I meant what I said (Murder) I put that dick in her life, tell her some lies, then fuck up her head (Woah, woah) I want that Actavis, they say they out of that purple, I'm sippin' on red (Cup full of Hi-Tech) I ride around with choppers in the coupe (Skrrt) I'm on a jigga, need an orange juice (Rollin') I pick her up and beat her walls loose (Ugh) She eat the dick and clean it when she through (Freak) I ride around with choppers in the coupe (Skrrt) I'm on a jigga, need an orange juice (Dry) I pick her up and beat her walls loose (Smash) She eat the dick and clean it when she through (Ugh, ugh)

  53. author

    Kevin Grant11 時間 前

    [Intro: Drake & Lil Juice] Tay Keith, this too hard (Tay Keith, this too hard) Tay Keith, fuck these niggas up [Chorus: Moneybagg Yo] I don't got a heart, but fuck it, I'm paid Lil A beat a body, he fresh out the cage I'm still the same nigga from minimum wage They tryna keep up, so they stalkin' my page They do what I say, they tryna get saved They line up for me like they coppin' the J's I told her get right, start acting your age Can't believe you tried it, bitch, you played Wanted a diamond choker, soon as her time was over, bitch, you played She wanna ride the Rover, told her her Uber was closer, bitch, you crazy She tried to show out in public, I cut the bitch off like it's nothin', bitch, you played She must've thought I was stupid, I knew she was fuckin' my cousin (Ooh) [Verse 1: Moneybagg Yo] I don't got a cold, I'm sipping on Hi-Tech A deuce of that yellow, I'm straight out the projects The first nigga played with me, he got shot at A hundred some shots flipped the car, that's a car wreck I really don't need to be speaking on that (Shh) But fuck it, you know how I be when I get (What?) High off the motherfuckin' medicals (Up there) Get in the booth and go federal (Federal) They copy my style, I had to go get that (Give me that) Like, boy, give my motherfuckin' shit back She wanna chill, but this ain't no kickback (Here) Pass her to my teammate, I assist that Straight to the jet, then I'm gone (Gone) Land in a new timezone (Outta there) All the hoes pressed, niggas lookin' stressed They can't accept that I'm on (Hah) [Chorus: Moneybagg Yo & Lil Baby] I don't got a heart, but fuck it, I'm paid Lil A beat a body, he fresh out the cage I'm still the same nigga from minimum wage They tryna keep up, so they stalkin' my page They do what I say, they tryna get saved They line up for me like they coppin' the J's I told her get right, start acting your age Can't believe you tried it, bitch, you played Wanted a diamond choker, soon as her time was over, bitch, you played (Bitch, you played) She wanna ride the Rover, told her her Uber was closer, bitch, you crazy (Crazy) She tried to show out in public, I cut the bitch off like it's nothin', bitch, you played (Yeah) She must've thought I was stupid, I knew she was fuckin' my cousin, bitch, you played [Verse 2: Lil Baby] She out here wildin' Tellin' her friends I'm buyin' her, flyin' her, bitch, you childish I never mind 'em I'm getting mine, I'm one of the flyest, got no stylist Pop my shit, Rolls truck my driveway Racks like books, I ain't been to no college VS my teeth, I come through smilin' Brand new Lam', we come through wildin' Couldn't get it up, now this shit just pilin' Everybody drip, turn the hood to an island Last name rich, first name not Roddy That ain't my hit, can't claim that body That ain't my ho, damn sure ain't my side bitch Wish I would take lil' ho shopping Soon as I do it, this foreign'll copy Still in the hood, I can never get cocky [Chorus: Moneybagg Yo & Lil Baby] I don't got a heart, but fuck it, I'm paid Lil A beat a body, he fresh out the cage I'm still the same nigga from minimum wage They tryna keep up, so they stalkin' my page They do what I say, they tryna get saved They line up for me like they coppin' the J's I told her get right, start acting your age Can't believe you tried it, bitch, you played Wanted a diamond choker, soon as her time was over, bitch, you played She wanna ride the Rover, told her her Uber was closer, bitch, you crazy She tried to show out in public, I cut the bitch off like it's nothin', bitch, you played She must've thought I was stupid, I knew she was fuckin' my cousin Bitch, you played

  54. author

    d jones4011 時間 前

    It's 2020 and its still raw

  55. author

    adrianna eackles11 時間 前

    If this bout Megan cut it sir😂

  56. author

    Talia Lewis11 時間 前

    Toooooo hardddd

  57. author

    Shakeal Baggett11 時間 前

    My shit dawg

  58. author

    Jay Prince11 時間 前

    Lil baby's Verse is tooo Amazing!!!!🖖💪 🔥

  59. author

    Karl Daniel12 時間 前

    Lilldurk

  60. author

    All Madden12 時間 前

    JPreporter: OATH 2040

  61. author

    Jorge Ramirez13 時間 前

    A new era cat keeping it gully like back in the dayz....#respect.

  62. author

    Aldair Flores13 時間 前

    🔥

  63. author

    Sno Nan13 時間 前

    Always a hater nigga eating u BROKE I betcha

  64. author

    Shooter Trav14 時間 前

    who here after listening to Megan B.I.T.C.H

  65. author

    Frankie Bandas14 時間 前

    Asf

  66. author

    Frankie Bandas14 時間 前

    Hard.

  67. author

    Louis Jones14 時間 前

    I love that sloppy head specially when she lookin

  68. author

    Chi Builds14 時間 前

    Moneybagg Yo was talm bout NBA Youngboy homie

  69. author

    RAYMOND Palmer14 時間 前

    Fuck that horse

  70. author

    Cynthia Sanchez15 時間 前

    Hands Down This Song is BANGER!!!🔥🔥🔥

  71. author

    Desra Cooper15 時間 前

    I just want that chicks outfit

  72. author

    Maria Rodriguez16 時間 前

    CMG over errythang . 🙏😎💯

  73. author

    про Шкаев16 時間 前

    Круто

  74. author

    Sharon Oliva16 時間 前

    Sicko I mean

  75. author

    Sharon Oliva16 時間 前

    Way better then solo mode

  76. author

    CountsMula16 時間 前

    They lit den a mf 🔥

  77. author

    evonne young16 時間 前

    This video was great, great song, hope him and lil baby stay blessed and stay up!

  78. author

    M C17 時間 前

    Top 3 hardest off the album 💯

  79. author

    Frenzy187 Games17 時間 前

    This beats harder than my grandads belt.

  80. author

    Rich_Recluse18 時間 前

    Why he let Lil Baby outdo him like that?

  81. author

    Rich_Recluse18 時間 前

    Listening to this trash make me feel dirty 🗑🚮

  82. author

    Tokio Thai18 時間 前

    This 1 of the hottest songs out right now

  83. author

    Chinx Tha Juice19 時間 前

    Blac Youngsta Murdered this 🔥

  84. author

    iDisrxptPogo19 時間 前

    Here before 1 mil

  85. author

    Jara Hearn19 時間 前

    this HIIITTT😁

  86. author

    John Graggs II19 時間 前

    Facts 💯

  87. author

    Name Less19 時間 前

    This song bump

  88. author

    Dexx 77019 時間 前

    😭😭😭

  89. author

    Ivan Draco20 時間 前

    Aight I’m finna get my ex back

  90. author

    Sham 722 時間 前

    Yes sir Mike, Freddy, Jason and Chucky, leather face, hell raiser, saw list goes on................ the Legends

  91. author

    Sham 722 時間 前

    This my night time and morning song. Ice out money Michael.

  92. author

    Karlos Martinez23 時間 前

    MAZE #71 @ALMA SYCA KK MAC THE FEW CHOSEN..

  93. author

    Mrs Felton日 前

    ariiii

  94. author

    designed lifee日 前

    lil baby roddy polo g rod wave and now old dude selfmade freshlucas they all fire 2020 gnna be lit lit

  95. author

    J Millions日 前

    He need all big girls in his video cuz that prom date boi u wasnt doing what you say if u was you wouldn't get caught dead with her high school is who you are from 18 to 30 just saying

  96. author

    OG Kennedy日 前

    Whole album is crazy

  97. author

    Elijah Ashman日 前

    He Should Put Duke Deuce On This .

  98. author

    Elijah Ashman日 前

    🔥

  99. author

    Elijah Ashman日 前

    It’s cool to hear Da Baby On Some Different type beats .

  100. author

    Jordin Santamaria日 前

    🔥🔥 moneybagg yo 2020